MediaCenter Ügyfél Támogató oldal

Oldalunk célja a MediaCenter szolgáltatásainak gördülékeny használata, felmerülő kérdéseire egy bármikor könnyen elérhető és böngészhető adatbázissal.

Kiszűrt spamlevél ellenőrzés

Ha várt egy levelet, de azt nem látja a postafiókjában, érdemes meggyőződni róla, hogy a feladó részéről biztosan elküldésre került-e a levél.  Amennyiben ez megtörtént, úgy két módon is le tudja ellenőrizni, hogy a kívánt levél nem került-e kiszűrésre rendszerünk spamszűrője alapján.

  1. Ügyfélkapu felület
    A sikeres belépést követően bal oldalon a legutolsó menüpontban, a kiszűrt spam levelek alatt tudja megtekinteni az összes rendszer által megfogott levelet. Ehhez kattintson a domain névre, majd pedig az e-mail címre, amelynek a kiszúrt leveleit meg akarja tekinteni.
  2. Webes levelező felület
    Lépjen be az https://rc.levelcenter.hu/ felületre a teljes e-mail címével és hozzá tartozó jelszava segítségével. A sikeres belépést követően az oldal tetején lesz megtalálható egy kiszűrt spamlevelek mappa, ahol a rendszer által kiszűrt levelek találhatóak meg 14 napra visszamenőlegesen. 

A betöltődő táblázatban megtekintheti a kiszűrt levél paramétereit, valamint a táblázat utolsó oszlopában a levél spampontszámát. Amennyiben el kívánja olvasni az adott levelet, úgy kattintson annak tárgyára. Ennek segítségével megtekintheti a levelet, de akár arra is van lehetősége, hogy azt visszahelyezze a postafiókba az erre szolgáló gomb segítségével.

Amennyiben megtalálta az eltűntnek hitt levelet és a jövőben az szeretné megkapni, úgy a spamszűrő erősségén szükséges változtatni. Erre vonatkozóan részletes leírást alábbi oldalunkon találhat:

https://helpdesk.mediacenter.hu/tudasbazis/email-cim-letrehozas-es-kezeles/spamszuro-beallitasa/